15 de juny del 2011

Necessito:

- Algú que no tingui vergonya.
- Algú que tingui cotxe i carnet de conduir.
- Algú que tingui una quantitat considerable de temps lliure i cap compromís durant uns dies. 
- Algú que sàpiga fer girar carioques i altres tipus de jocs malabars.
- Algú que li agradi la xocolata.
- Algú que no sigui al·lèrgic a la pintura i que no tingui por al foc.
- Algú que, a més, li agradi la pintura (en tots els seus estats) i el foc.
- Algú que tingui roba que pugui embrutar-se, mullar-se, cremar-se, tallar-se, destrossar-se i passar per tot un seguit de catàstrofes.
- Algú que conegui llocs bonics que no tinguin risc de grans represàlies si s'embruten (de pintura) i que siguin molt, molt, molt difícils d'incendiar (de... bé, de foc. Clar).
- Algú els pares, familiar, parella o responsable del qual li permetin tornar en qualsevol estat.
- Algú que estigui disposat a perdre tot el temps necessari (que pot arribar a ser molt) mentre jo faig totes les proves que em passin pel cap (que poden arribar a ser moltes) per provar tècniques i materials nous per reportatges variats (que poden arribar a ser molts). 
- Algú que reuneixi totes aquestes característiques o, en el seu defecte, algú que conegui algú altre que acompleixi les característiques que aquest primer algú no acompleix. 

És a dir,

- algú que no tingui gens de vergonya però que tingui carnet de conduir i sàpiga arribar fins a qualsevol zona on es puguin realitzar un o més projectes fotogràfics sense cap tipus de conseqüències perilloses (per ell o per l'escenari), disposat a deixar-se fer de tot durant el temps que sigui necessari, amb idees i una minimíssima gràcia. O, en el cas que no sigui possible tot, algú que simplement tingui amics i ganes de riure una estona.

A canvi ofereixo,

- moltes, moltes, moltes fotos! 

(Sí, no és gaire, però no tinc diners per pagar-vos a vosaltres ni a models de debò, o sigui que de moment és el que hi ha... llàssssstima). 

I bé, això. S'accepten propostes a partir de "JA".

JA!

2 comentaris:

  1. Jo el què no tinc és temps ni sé fer (o vull fer) girar carioques.

    Fotos de carnet també n'ofereixes?

    ResponElimina
  2. Jo ho compleixo quasibé tot menys....idees... si, d'això si m'engaxes amb bon dia, encara, sinó.... :$
    jejee Jo m'ofereixo marina!!! :)

    ResponElimina